We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken.
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst gebruiken om je accommodatie te openen als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
- Betaal een eventueel openstaand bedrag.
- Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
- Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
- Vul je noodgegevens in
Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Dit is ongeveer vanaf 7 dagen voor aankomst. Als de sleutel groen wordt, kun je in de app zien waar deze voor te gebruiken is (bijvoorbeeld faciliteiten als het zwembad). Op de dag van aankomst kun je vanaf 16:00 uur ook de accommodatie in. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
Nee, momenteel is dit niet mogelijk. Er wordt hard gewerkt om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
- Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in.
- Heb je de laatste versie? Log dan uit en daarna weer opnieuw in
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
- Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
- Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer info over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Ga naar de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. Eventuele tags kun je inleveren in de daarvoor bestemde bakken. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!