Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Onze systemen zijn ingeregeld op basis van onze algemene voorwaarden. Het is hierdoor niet mogelijk betalingen uit te stellen of uitzonderingen te maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen. Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken.
Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de partner parken van Novasol en Dormio: Marissa, Eifeler Tor, Strandresort Nieuwvliet-bad, Heihaas, Duc de Brabant, Port Greve, De Bloemert en Reevallis.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen. Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken.
Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de partner parken van Novasol en Dormio: Marissa, Eifeler Tor, Strandresort Nieuwvliet-bad, Heihaas, Duc de Brabant, Port Greve, De Bloemert en Reevallis.
Het kan gebeuren dat je betaling en de betalingsherinnering elkaar overlappen. Als je al hebt betaald, kun je de betalingsherinnering negeren. Je hoeft dan niets te doen.
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.
In je account en in de Landal-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Tijdens het boeken vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag. Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf.
Als je een boeking hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer. Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Let op: Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Als je een boeking hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer. Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Let op: Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Binnen een uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center.