Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik mijn boeking annuleer?

- Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je boeking? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
- Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je boeking? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
- Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.


Kijk op de tijdlijn bij 'Annuleren en omboeken' in jouw account om te zien wat van toepassing is op jouw verblijf. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe dien ik een claim in voor mijn verzekering bij Europ Assistance?
Dat kan gemakkelijk online via de website van Europ Assistance. Maak een account aan, vul je persoonlijke gegevens in en voeg de benodigde documenten toe. De medewerkers van Europ Assistance nemen vervolgens je schademelding in behandeling.
Claim indienen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Binnen hoeveel weken ontvang ik mijn geld terug na het annuleren van mijn boeking?
Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waar je mee hebt betaald.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn annuleringsbevestiging kwijt. Kan ik deze opnieuw ontvangen?
Binnen 24 uur na het annuleren van je boeking ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid je ongewenste e-mails. Is dit niet het geval, vraag dan via onderstaande link de annuleringsbevestiging opnieuw aan.
Annuleringsbevestiging opnieuw aanvragen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De aankomstdatum van mijn boeking valt binnen 30 dagen. Kan ik deze nog annuleren?
Annuleren is mogelijk, maar je betaalt in dit geval wel 100% van de totale reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?